شناسهٔ خبر: 63808 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

انتخاب اداره کل سیستان و بلوچستان به عنوان واحد خدماتی سبز کشور

بندر چابهار بر اساس ارزیابی شاخص ها و معیارهای محیط زیست سال۱۳۹۶، اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان موفق به کسب امتیاز لازم دریافت تندیس و لوح تقدیر عنوان واحد خدماتی سبز کشوری و تنها واحد خدماتی سبز استان سیستان و بلوچستان از سازمان محیط زیست کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان همواره یکی از اهداف خود را ارائه خدمات دریایی و بندری با رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی و نیز ارتقاء کیفیت شاخص های زیست محیطی بنادر سبز قرار داده است.

 بر اساس ارزیابی بعمل آمده توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص شاخص‌ها و معیارهای محیط زیست در سال ۱۳۹۶، اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب امتیاز لازم و انتخاب به عنوان یکی از واحدهای خدماتی سبز در سطح کشور و تنها واحد خدماتی سبز برگزیده در سطح استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مراسم تقدیر و اهداء تندیس و لوح سپاس به واحدهای صنعتی و خدماتی سبز برگزیده در قالب بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز، دوم بهمن ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

نظر شما