شناسهٔ خبر: 63852 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

رشد ۶۱ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار

بندر شهیدبهشتی چابهار مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه تخلیه و بارگیری کانتینر در مدت ۱۰ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته است، گفت: کالاهای غیرنفتی طی مدت مشابه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ درصد رشد و صادرات و ترانشیپ کالاهای غیرنفتی نیز رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تخلیه و بارگیری کانتینر طی مدت ده ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته است.

بهروز آقایی همچنین افزود: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۸۰ درصد رشد برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی طی مدت مشابه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ درصد رشد و صادرات و ترانشیپ کالاهای غیرنفتی نیز رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، آقایی اعلام کرد: در مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی طی مدت ده ماهه از ابتدای سال ۹۷  تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.

نظر شما