شناسهٔ خبر: 63877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵۷۴كیلومتر به راه‌های هرمزگان افزوده شد

اسفالت معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با افزايش ۵۷۴ كیلومتر به راههاي استان طول راههاي شرياني به ۱۹۷۸ کیلومتر رسيد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ، میرداد میردادی گفت: ۵۷۴ کیلومتر راههای شریانی با پشتكار حوزه راهداري اين اداره كل  به راههای استان اضافه شد.

وی افزود : محورسردشت – جاسک به طول ۱۲۰ کیلومتر ، محور قشم – درگهان- باسعیدو به طول ۱۲۴ کیلومتر ، محور حاجی آباد – اورزئیه به طول ۳۰ کیلومتر ، محور بندرخمیر – لافت –درگهان به طول ۵۰ کیلومتر ، و آزاد راه شهید رجایی به طول ۲۰ کیلومتر از جمله راههای شریانی هستند که به راههای استان اضافه شده است .

معاون راهداری استان اضافه کرد : سه راهی میناب- جاسک و انتهای حوزه به طرف چابهار که قبلا دارای ۱۹۰ کیلومتر راه شریانی بود به ۴۲۰ کیلومتر افزاش یافته است .

این مقام مسئول پیرامون آخرین وضعیت راههای هرمزگان خاطرنشان کرد : هم اکنون در اين استان ۶۹۲ کیلومتر راه اصلی و بیش از ۶۷۳ کیلومتر بزرگراه و حدود  ۱۰۰۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۴۰۴ راه شریانی وجود دارد که با اضافه شدن این مقدار راه شریانی به راههای استان به طول ۱۹۷۸ کیلومتر می رسد .

میرداد میردادی خاطر نشان کرد : از اعتبارات ملی براي حفظ و نگهداری راههای شریانی استفاده می شود .

نظر شما