شناسهٔ خبر: 63950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری همایش آموزشی هسته های گزینش تابعه وزارت راه و شهرسازی در بندر خرمشهر

جلسه خرمشهر سی و پنجمین همایش آموزشی هسته های گزینش تابعه وزارت راه و شهر سازی به میزبانی بندر خرمشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر،همایش دو روزه آموزشی "فضای مجازی ،فرصتها و آسیب ها "با شرکت مدیران ، اعضاء و گزینش گران هسته های گزینش  تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهر سازی و دبیر هیات مرکزی گزینش سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مدیران هسته های گزینش وزارت راه و شهر سازی ی و مدیران استانی در بندر خرمشهر برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این همایش سید علایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هسته های گزینش اظهار کرد: در سال97در مجموع 6 دوره آموزشی برای هسته های گزینش برگزار شده و از سال96 تا 15 دی 97 در مجموع13هزار و 231 پرونده در هسته های گزینش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود:توجه به آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، آموزش نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری تلقی می شود و توجه به  ارزیابی هسته های گزینش در دستور کار است.

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت راه و شهر سازی گفت:  در این همایش دو روزه80  نفر از هسته های گزینش تابعه وزارت راه وشهر سازی شرکت کردند.

معاون برنامه ریزی و توسع منابع سازمان بنادر و دريانوردي نیز در ادامه افزود:هر دستگاه حکومتی در یک کشور باید براساس شاخصه هایی کار خودشان را انجام دهند و بخش گزینش و حراست سازمانها باید قوی تر و جدی تر از همه بخش های سازمان فعالیت کند.

منصور آرامی خاطر نشان کرد:هر شخصی که وارد هر سازمانی می شود باید مرتب مورد گزینش و انتخاب  و همچنین در طول مدت انجام وظیفه مورد حراست قرار گیرد.

 در ادامه ،  جهانگیر نجاتی مدیریت هسته گزینش سازمان بنادرو دریانوردی ضمن خیر مقدم به تمام اعضا و گزینشگران هسته های گزینش تابعه وزارت راه و شهرسازی هدف از برگزاری دوره های مربوط به هسته های گزینش را نقش آموزش در رشد و اعتلا و بروز بودن منابع انسانی عنوان کرد.

وی افزود:هسته های گزینش چون با منابع انسانی کار می کنند باید بروز و برخوردار از آموزشهای نوین باشند.

یادآور می شود، این همایش به همت هسته گزینش سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر برگزار شده است.