شناسهٔ خبر: 63961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس تكريم ارباب رجوع صورت گرفت

اجراي ميز خدمت الكترونيكي در راه وشهرسازي استان ايلام

ميز خدمت مديركل راه وشهرسازي استان ايلام ضمن حضور چهره به چهره بين ارباب رجوعهاي اين اداره كل از استقرار ميز خدمت الكترونيكي در روزهاي آينده خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام علي اصغر كاظمي در خصوص ميز خدمت اين اداره كل گفت: با توجه به دستورالعملهاي دولت محترم در خصوص تكريم ارباب رجوع و برقراري ميز خدمت اقدام به اجراي ميز خدمت الكترونيكي نموده ايم كه در روزهاي آينده مراجعان محترم از اجراي اين برنامه و تسريع در پاسخگويي و انجام فعاليتها بهره مند خواهند شد.

وي افزود: در ميز خدمت اين اداره كل كارشناسان خبره هر حوزه و بعضاً مديران حوزه هاي مختلف مستقر خواهند شد و در همان ورودي اداره رسيدگي به درخواستها به انجام خواهند رساند و اين درخواستها ثبت الكترونيكي شده و زمان پاسخگويي نيز به مخاطب اعلام خواهد گرديد و در مرحله بعد ارباب رجوع بدون نياز به مراجعه حضوري مي توانند پي گير درخواست خود باشند.

مديركل راه و شهرسازي استان خاطر نشان كرد در اجراي فاز بعدي ميز خدمت ارباب رجوع نياز به مراجعه حضوري در اين اداره كل نخواهد داشت چرا كه دريافت درخواست نيز الكترونيكي خواهد شد.

كاظمي در پاسخ به شبهه اي كه در ايجاد گيتهاي كنترل اين اداره كل در خبرگزاريها به وجود آمده است نيز گفت: با توجه به گستردگي فعاليتهاي اين اداره كل روزانه شاهد سردرگمي ارباب رجوع در حوزه هاي مختلف هستيم و اين امر باعث خستگي مراجعان و صرف وقت آنان و همكاران مي گردد لذا با ايجاد اين گيتها و ساماندهي ميز خدمت نيازي به تردد اشخاص در اتاقها و راه روهاي اين اداره كل نبوده و در صورت نياز همكاران اشخاص را به قسمتهاي مربوطه راهنمايي خواهند كرد. در كل هدف ما صرفه جويي در وقت و ارائه خدمت در كمترين زمان به مراجعان بوده و به يقين رضايتمندي ارباب رجوع نسبت به اين اداره كل در آينده افزايش خواهد داشت.