شناسهٔ خبر: 64091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتباط بی‌واسطه با درخواست‌های مردمی

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به پرسش‌های مردمی

حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در مرکز سامد به پرسش‌های تلفنی مردم در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل پاسخ گفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل  راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حيدري با حضور در مرکز تلفنی ۱۱۱  یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) به تعدادی از تماس‌های مردم با سامانه ارتباط مردمی دولت شخصاً پاسخ داد و به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان در خصوص حوزه راه و شهرسازی استان رسیدگی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این حضور با قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان ، پاسخگویی به مردم استان و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی را ارتقای پاسخگویی مسئولان و تعامل آسان با مردم برشمرد.

حیدری همچنین سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) را بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان دانست و افزود: سامانه (سامد)، سامانه ای الکترونیکی ارتباط مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ نمایند.

گفتنی است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) ، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی ، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری نمایند.

نظر شما