شناسهٔ خبر: 64102 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در نشست هماهنگی مدیران ارشد ارگان‌های دریایی مطرح شد

برگزاری بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی ۲۸ بهمن ماه در تهران

جلسه نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد ارگان‌های دریایی کشور با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش ارگان های دریایی را نمایش اقتدار جامعه دریایی کشور عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه بهتر گردهمایی سالانه مدیران ارشد ارگان‌های دریایی، از سازمان‌ها و شرکت‌های فعال دریایی و بندری خواست در برگزاری پررنگ‌تر  و با نشاط‌تر این رویداد، حداکثر مشارکت و همکاری را با سازمان بنادر داشته باشند.

در این نشست، اعضای شورای هماهنگی ارگان‌های دریایی با پیشنهاد سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر «تمرکز صرف این شورا بر برگزاری همایش سالانه» و   «عدم  برپایی نمایشگاه دریایی به صورت فعلی تا اطلاع ثانوی» موافقت کردند.

هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در خصوص موضوعات دو پنل تخصصی در بیست و ششمین همایش ارگان‌های دریایی در تهران، گفت: با توجه شعار همایش امسال، دو پنل «آموزش، اشتغال و حقوق دریانوردان»  و «الزامات کشتیرانی بهتر، فرصت‌ها و موانع پیش‌رو» ارائه می‌شود.

به گفته وی، در پنل آموزش،  اشتغال و حقوق دریانوردان، " در باره ارتقای سیستم آموزش دریانوردی و رفع موانع کارورزی دانشجویان"، " اشتغال دریانوردان ایرانی و خارجی روی کشتی های تحت مالکیت ایرانی" و " حقوق و منافع دریانوردان" تبادل نظر خواهد شد.

عضوهیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در پنل الزامات کشتیرانی بهتر، فرصت‌ها و موانع پیش‌رو، به موضوعاتی همچون " تامین ایمنی دریانوردی" ، " تامین امنیت دریانوردی"، "حفظ محیط زیست دریایی" و "توسعه ناوگان دریایی با اتکا به توان داخلی" پرداخته می‌شود.   

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور با شعار «کشتیرانی بهتر برای توسعه پایدار دریایی» ۲۸ بهمن ماه جاری به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در کتابخانه ملی برگزار می شود.  

نظر شما