شناسهٔ خبر: 64135 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌ اصفهان خبر داد:

آغاز پروازهای دوحه-اصفهان-دوحه در فرودگاه اصفهان/ افزایش مقاصد خارجی فرودگاه اصفهان به ۶ مقصد

هواپیمایی قطر مدیرکل فرودگاه اصفهان از آغاز پروازهای دوحه-اصفهان-دوحه در فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: با شروع این پرواز مقاصد خارجی فرودگاه اصفهان به ۶ مقصد افزایش یافت.

حسن امجدی، مدیر کل فرودگاه‌ استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از آغاز پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد و گفت:  از امروز، دوشنبه ۱۵ بهمن، فرودگاه اصفهان میزبان شركت هواپیمایی قطر ایرویز است كه بر اساس برنامهریزی انجام شده، در روزهای دوشنبه و جمعه، هواپیمای ایرباس ۳۲۰ این شركت در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد از مبدا دوحه وارد فرودگاه اصفهان شده و در ساعت ۵:۲۰ دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه حمد دوحه ترك میکند.

وی با اشاره به اینكه فرودگاه اصفهان چهارمین فرودگاه كشور است كه پروازهای شركت قطر ایرویز در آن برقرار شده است، گفت: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در چند سال اخیر در بیشتر ردهبندیهای جهانی در میان ۱۰ شركت هواپیمایی برتر جهان بوده است و به كشورهای مختلف در اروپا، ‌آمریكای شمالی و جنوبی، آسیای میانه، خاور دور، اقیانوسیه و آفریقا پرواز دارد.

امجدی افزود: با برقراری این پروازها مسافران میتوانند از طریق این شركت هواپیمایی و با یك توقف چند ساعته در شهر دوحه، به بیش از ۱۶۰ نقطه در دنیا پرواز کنند.

مدیرکل فرودگاه اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ شرکت خارجی ترکیش ایرلاینز، العراقیه، فلای‌دبی و قطر ایرویز در فرودگاه اصفهان فعال هستند، گفت: پروازهای برنامه‌ای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مقاصد کویت، تفلیس، استانبول، دبی، بغداد، نجف و دوحه برقرار است.

وی افزود: همچنین پروازهایی به مقاصد آدنا، آنتالیا، تاشکند و شارجه نیز توسط شرکت‌هایی همچون ایرعربیا، تیل‌وینگ و سان‌اکسپرس به صورت فصلی برقرار می‌شود.

گفتنی است در سال ۹۶، ۴ هزار و ۲۲۰ پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شده که ۵۰۲ هزار و ۳۷۴ نفر مسافر توسط این پروازها جابجا شده‌اند.

نظر شما