شناسهٔ خبر: 64172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز دهه فجر؛

معاونان راه و شهرسازی خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ دادند

پاسخ تلفنی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در پنجمین روز از دهه فجر معاونان راه و شهرسازی خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید داود دانشمند گفت: در پنجمین روز از دهه فجر معاونان راه و شهرسازی خراسان شمالی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به درخواست های مردمی پاسخ دادند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در  برنامهای که برای پاسخگویی مدیران  اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی  به درخواستهای مردم از طریق شماره ارتباطی ۱۱۱ برگزار شد، اظهار کرد: این پاسخگویی به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل اداره کل مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری  با حضور معاونان حوزهای بازافرینی شهری و مسکن، املاک و حقوقی ، شهرسازی و معماری ، مهندسی و ساخت انجام شد.

وی در ادامه افزود: سامانه تلفنی ۱۱۱ امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ پاسخگوی مردم و هم استانی های عزیر با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان بیان کرد:در این برنامه ۱۴ شهروند مشکلات خود را از طریق این سامانه تلفنی مطرح و پاسخگویی از طریق معاون مربوطه صورت پذیرفت .

گفتنی است: سامانه تلفنی۱۱۱ «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی ۱۱۱ است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند.

نظر شما