شناسهٔ خبر: 64223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام زیرسازی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غزانیه اهواز

آسفالت رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات زیر سازی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غزانیه اهواز به اتمام رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی این اداره کل گفت: عملیات زیر سازی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غزانیه اهواز به اتمام رسیده است .

پویا دشتی زاده اظهار داشت: عملیات زیر سازی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه اهواز که تیرماه امسال آغاز شده بود به اتمام رسید و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

دشتی زاده افزود: این پروژه شامل راههای روستایی‌ ام الدیای ، ابوصلبیخات- منیژ ، مشرفه کوچک ، حلوه – جامع ، ابواکبریه، روزنه و سید یوسف می شود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی راه و شهرسازی خوزستان مجموع طول این ۵ پروژه را ۴۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات پروژه های عام المنفعه نفت است.

وی بیان کرد: در این پروژه ۱۱ روستا دارای جاده می شوند و در مجموع ۱۹روستا از منافع آن بهره مند می شوند.

بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز است که دارای ۸۰ روستا با جمعیت ۲۵ هزار نفر است.

در بخش غیزانیه در شرق اهواز، تاسیسات شرکت نفت کارون و شرکت نفت مارون با تولید حداقل ۷۰۰ هزار بشکه نفت در روز و بیش از ۳۰۰ حلقه چاه نفت و واحدهای شرکت حفاری با ۱۰ دکل فعال و کارخانه اتان پتروشیمی مارون قرار دارد.

نظر شما