به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدمنژاد معاون حملونقل وزیر راه و شهرسازی همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۷ بهمنماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس تلفنی به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ داد.
وی ضمن تقدیر از اقدام مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر برقراری ارتباط مستقیم میان ستاد وزارت راه و شهرسازی و شهروندان اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه حملونقل نیاز به ایجاد بسترهای مناسب برای برقراری ارتباط مستمر با کاربران مختلف این حوزه است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: امروز طی ساعت مقرر، ۶۴ تماس برقرار شد که به ۶۲ تماس پاسخ داده شد و در ۲ مورد به دلیل عدم تطابق موضوعی با حوزه حملونقل، راهنماییهای لازم براي پیگیری از دفتر مربوطه انجام شد.
آدم نژاد با بیان اینکه عمده تماسهای حاصل شده از سوی کاربران بخش حملونقل اعم از رانندگان، فعالان بخش خصوصی و برخی خدمات دهندگان ایستگاههای فرودگاهی صورت گرفت، گفت: تمام موارد مطرح شده از سوی کاربران فهرست شد تا به ترتیب مورد پیگیری قرار گیرند.
وی ضمن تاکید بر تقویت روشهای ارتباطی میان معاونت حملونقل و کاربران این حوزه بیان داشت: مقرر شد، بستری برای ایجاد ارتباط تمامی دست اندرکاران حوزه حملونقل با معاونت مربوطه در وزارت راه و شهرسازی فراهم شود.
معاون حملونقل وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در صورت انجام هرگونه اقدامی در حوزه حملونقل باید جلب رضایت دریافت کنندگان خدمات حملونقلی در اولویت باشد و در این بین شاخص میزان رضایتمندی مسافران مهمترین اصل محسوب میشود.
آدم نژاد افزود: علاوه بر تشدید روند اجرایی پروژههای مشتری مدار در حوزه حمل ونقل، نیازمند تسهیلگری در روند بروکراسی دستگاهها، دفاتر و ادرات تابعه وزارت راه و شهرسازی به منظور پاسخگویی بهتر به کاربران این حوزه به ویژه اعضای تشکلها و انجمنها هستیم.
وی اظهار اميدواري كرد كه این اقدام به طور مستمر در آینده نزدیک رخ دهد.
نظر شما