شناسهٔ خبر: 64270 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان در بازدید از بندر انزلی

تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بالای مجتمع بندری انزلی در توسعه منطقه اقتصادی

بازدید نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بازید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بندری و گردشگری مجتمع بندری انزلی، گفت: استفاده صد درصدی از ظرفیت‌های بندرانزلی ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیت‌الله اشکوری در بازدید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بندری و گردشگری مجتمع بندری انزلی با اشاره به ظرفیت بالای مجتمع بندری انزلی در حوزه اقتصادی، اظهار کرد: مجتمع بندرانزلی در یاری رساندن به اقتصاد کشور نقش بسیار پر رنگی دارد و این در حالی است که این مجتمع بندری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده‌اند، افزود: به حول و قوه الهی متقاضی سرمایه‌گذاری در داخل فراوان بوده و این موضوع مهم، گویای این مطلب است که با وجود فشارهای اقتصادی در کشور، توانایی ایستادن روی پای خود را داریم که این امر در بخش سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، گفت: ایستادگی با وجود فشارهای ظالمانه، تحریم‌های اقتصادی تجلّی اقتصاد مقاومتی در کشور را نمایان کرده که تحقق آن نوید دهنده و مسرت‌بخش است.

وی با ابراز خرسندی از ظرفیت بالای بندرانزلی در توسعه‌ اقتصادی ازجمله سیلوهای خوراک دام، گندم و پایگاه‌های مربوط به مسائل نفتی بیان کرد: استفاده صد درصدی از  ظرفیت‌های بندرانزلی ضرورت دارد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله حصر اقتصادی دشمن از کشور ما قطع خواهد شد چراکه تاریخ نشان داده این گرفتاری‌ها اگرچه مردم را دچار معذوریت کرده اما باعث شده ما روی پای خود ایستاده، به خودکفایی رسیده و به بازوان توانمند خویش اعتماد کنیم.

نظر شما