شناسهٔ خبر: 64275 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌کند

دوره آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها

پوستر دوره آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دوره آموزشی طراحی سازه‌ای و ضوابط اجرای دیوارها و الزامات نمای خارجی ساختمان‌ها به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

محورهای این دوره شاملِ انواع دویارهای ساختمانی و بارهای وارده بر دیوارها (باربادها، زلزله، ضربه و ...)، ضوابط طراحی و محاسبه دیوارها، جزئیات اجرای دیوارهای خارجی و داخلی و جان پناه، انواع نماهای متداول و الزامات اجرای نما، بارهای وارد بر نما و معیار پذیرش و الزامات طراحی و اجرای نمای سیمانی و الزامات طراحی و اجرای نمای سنگی، آجری، سرامیکی و کامبوزیت است.

این دوره از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان نارگل، خیابان شهید علی مروی، خیابان حکمت برگزار می شود.

مدرسان این دوره نیز دکتر نادر خواجه احمد عطاری و دکتر مژده زرگران از اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هستند. پس از پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره همراه با امتیاز ارتقای پایه نظام مهندسی اعطا می شود.

نظر شما