شناسهٔ خبر: 64288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ضرورت ادامه‌دار بودن دوره‌های آموزشی بازآفرینی شهری به دلیل قدمت شهرهای کهگیلویه و بویراحمد/برپایی دوره تکمیلی آموزشی در اوایل اسفند سال جاری

عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی دوره‌ آموزش تکمیلی بازآفرینی شهری در اوایل اسفند سال جاری در استان گفت: با توجه به قدیمی بودن شهرها و قدمت شهرستان‌های استان لازم است که دوره‌های آموزشی بازآفرینی شهری به صورت جدی‌تر برگزار شود.

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد درباره ضرورت برپایی دوره‌های آموزشی بازآفرینی شهری در استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به نیاز استان و قدیمی بودن شهرها و قدمتی که از جنبه‌های مختلف در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، احساس کردیم که بحث بازآفرینی شهری بابد به صورت جدی پی‌گیری شود و لازم است که این مبحث به صورت سرفصل‌های آموزشی به صورت موثری‌تری ادامه یابد.

وی افزود: همچنین به دنبال جمع‌بندی با مسوولان محترم استانی مقرر شد که بحث بازآفرینی شهری باید به صورت جدی در راستای سیاست‌های دولت پی‌گیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در جلسه اخیر دوره‌ آموزشی که با حضور فرمانداران و شهرداران مربوط به شهرهای مختلف، همکاران نظام مهندسی و مسوولان وزارت‌خانه برگزار شد، نتایج خوبی به دست آمد و مقرر شد که یک دوره تکمیلی نیز در هفته دوم یا سوم اسفند سال جاری برگزار شود.

نژادصفوی خاطرنشان کرد: یقین دارم که با مشارکت مردمی و ترغیب مسوولان، نهادهای مردمی و شهرداری‌ها، اتفاقات خوبی را در سال آینده و سال‌های آتی در حوزه بازآفرینی شهری در استان شاهد هستیم./

نظر شما