شناسهٔ خبر: 64328 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان صورت گرفت

آغاز همزمان عملیات اجرایی سه تقاطع غیر هم‌سطح/ ابلاغ تمهیدات ساخت بزرگراه امام رضا (ع)

پروژه وزیر راه و شهرسازی با اعلام دستور آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر‌هم‌سطح فخرآباد، دستور شروع هم‌زمان زیرگذرهای قلعه حکیم و پایانه بار شهرستان مبارکه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان اصفهان، بعد از ظهر امروز از محل احداث بزرگراه امام رضا (ع) به طول ۳ کیلومتر و محل احداث تقاطع ‌غیر هم‌سطح بر روی رودخانه زاینده رود بازدید کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد تامین اعتبار این پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شود.

گفتنی است محل احداث بزرگراه امام رضا (ع) در محل تقاطع محورهای دیزیچه و نکوآباد قرار دارد. 

در ادامه وزیر راه و شهرسازی در محل آغاز عملیات اجرایی زیرگذر فخرآباد حاضر شد.

رضا اکبری، مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می‌کند، در خصوص این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی ۳ زیرگذر فخرآباد، قلعه حکیم و شهرستان مبارکه به صورت همزمان آغاز می‌شود.

وی افزود: مقرر شدپروژه فخر آباد از قسمت رمپ پل رو گذر آغاز شود. با توجه به اینکه در این محور از یک جهت تردد به سمت روستاها صورت گرفته و از طرف دیگر خودرو ها از روبرو تردد می‌کنند، امکان تصادفات رخ به رخ زیاد است. از این رو اقدام به احداث این زیر گذر شده است. 

اکبری یادآور شد: با حفر خاکریز فعلی، مراتب تقویت و بهسازی جاده پشت خاکریز فراهم می‌شود تا خودرو ها با ایمنی بیشتری به سمت مبارکه و زیباشهر تردد داشته باشند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: برای هرکدام از زیرگذرهای قلعه حکیم، پایانه بار مبارکه و فخرآباد، اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و امیدواریم با اقدام مجدانه، تا پایان سال ۹۸ این پروژه ها به اتمام برسند.

گفتنی است محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی پیش از حضور در محل شروع عملیات اجرایی در پروژه های مذکور، با حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

نظر شما