شناسهٔ خبر: 64339 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حضور وزیر راه و شهرسازی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان

حماسه ۲۲ بهمن یادآور ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری/ فجر چهلم بیانگر اوج اقتدار و همبستگی ملت و نظام در جهان است

راهپیمایی وزیر وزیر راه و شهرسازی با حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم انقلابی اصفهان گفت: چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر اوج اقتدار، تاثیرگذاری و استقلال کشور به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و وحدت ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با حضور در حماسه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ در جمع مردم انقلابی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز موثرتر و قوی‌تر شده و از برکت خون شهدا، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد. 

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب نقطه اوج موفقیت، تاثیرگذاری و اقتدار است، افزود: این اقتدار و تاثیر گذاری متاثر از همبستگی ملت، دولت و نظام بوده است که توانسته پایه‌های استقلال کشور را مستحکم کند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد، تاثیرناپذیری و سلطه‌ستیزی برای آحاد ملت مصونیت و امنیتی به وجود آورده که امروز شاهد آن هستیم. این امنیت، مصونیت و استقلال که دشمن با آن مخالف است، پیام اصلی انقلاب اسلامی است.

اسلامی با اشاره به ویژگی‌های فجر چهلم و تفاوت راهپیمایی بیست و دو بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته بیان داشت: حماسه راهپیمایی بیست و دو بهمن نماد تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل و شهداست و همبستگی همان ملتی که معجره قرن را رقم زدند به جهانیان نشان داده که همین مسیر را ادامه خواهند داد تا کشور در اوج اقتدار و عزت بماند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآور شد: مردم اصفهان و ایران همواره هوشمندی خود را طی چهل سال گذشته اثبات کرده و در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن حضور با شکوهی داشته‌اند.

این عضو کابینه دواردهم با بیان اینکه ۲۲ بهمن یادآور شکست دشمنی است که با تمام قوا بر این کشور تسلط داشت، گفت: سرانجام ملت ایران موفق شدند که یک اقتدار وابسته به نظام سلطه جهانی را شکست دهند. این پیروزی فقط با وحدت و یکپارچگی ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: ۲۲ بهمن یادآور ایثار و شهادت و شکرگذاری خداوند است و با حفظ این پیروزی، وحدت و یکپارچگی، توطئه‌های دشمنان طی سالیان متوالی سرکوب شد و ناکام ماند.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب و با وجود اقتدار و استقلالی که امروز کشور داراست، با سرعت بیشتری سازندگی در کشور انجام خواهد گرفت. 

این مقام مسئول در دولت تدبیر و امید، وظیفه مسئولان را خدمتگزاری به ملت دانست و تاکید کرد: مسئولان هیچ شانی جز خدمتگزاری و پاسخگویی ندارند و این افتخار یک مسئول محسوب می‌شود.  

نظر شما