شناسهٔ خبر: 64347 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در چهلمین جشن انقلاب اسلامی

حضور جامعه دریایی و بندری سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهابهار

راهپیمایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ضمن حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: رشد و توسعه بندر چابهار به یقین از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است و این پیشرفت و توسعه به ویژه در دهه اخیر بندر چابهار بی سابقه بوده است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر توسعه سواحل مکران و توجه ویژه دولت به توسعه محور شرق محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جامعه دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در “راهپیمایی روز ۲۲ بهمن” حضور پر شور یافتند.

“بهروز آقایی” مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دعوت از کلیه مدیران و کارکنان بنادر استان جهت حضور پرشور  در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع آحاد دریایی و بندری بندر چابهار (صبح امروز) در صفوف راهپیمایان حضور یافت.

گفتنی است، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین، مسئولان و جمعی از کارکنان جامعه دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان بار دیگر در صفوف به هم پیوسته “راهپیمایی ۲۲ بهمن” چهلمین سال بهار انقلاب در بزرگداشت روز عزت و سربلندی مردم ایران شرکت و تحقق همه‌جانبه آرمان‌های بلند انقلاب را همصدا با مردم خونگرم چابهار فریاد کردند.

“آقایی” خاطرنشان کرد: رشد و توسعه چشمگیر بندر چابهار به یقین از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است که این پیشرفت و توسعه بویژه در دهه اخیر بندر چابهار بی سابقه بوده است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر توسعه سواحل مکران و توجه ویژه دولت به توسعه محور شرق محقق شده است بطوریکه این بندر اکنون آمادگی پهلوگیری و عملیات تخلیه و بارگیری سریع، ایمن و مطمئن همزمان کشتی های بسیار بزرگ کانتینری، کالای فله و نفتی را دارد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، اظهار کرد: بندر چابهار ظرفیت ها و‌ پتانسیل های سرمایه گذاری بسیار قوی تاثیرگذار در حوزه های ترانزیت، صادرات و‌ واردات دارد و  تاثیر توسعه کنونی بندر چابهار با توجه به رشد جمعیت این بندر طی سالها بر اشتغال و معیشت مردم شهرستان و استان قابل توجه و‌ مشهود است.

نظر شما