شناسهٔ خبر: 64410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد عملکرد راه‌آهن هرمزگان در ده ماهه سال ۹۷

قطار باری مدير کل راه آهن هرمزگان از تخلیه و بارگیری کالا در ده ماهه سال ۹۷ به ترتیب با رشد ۷ و ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن هرمزگان،  مدير این اداره کل از تخلیه و بارگیری کالا در ده ماهه سال ۹۷ به ترتیب با رشد ۷ و ۴ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ماسوری گفت: در زمينه بارگيري کالا مقدار ۶ ميلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۱۶  تن انواع محمولات و مواد معدني,  کانتینر, محمولات ترانزیت بوده که از مبادي ايستگاههاي گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهيد رجايي بارگيري شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: در زمينه تخليه کالا نيز به ميزان ۱۰ ميليون و۴۷۹ هزار و ۱۲۸ تن انواع محمولات و مواد معدني در ساير خطوط تخليه ازپالايشگاه ، منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس(بارکو)، بندر شهيد رجايي و خطوط تخليه دستي مانوري تخليه شده است که اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته۷درصد رشد داشته است .

در همين مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به ميزان۱۶ ميليون و ۸۲۲ هزارو ۶۴۴ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۴ درصدي را نشان داده و موجب رسيدن تن کيلومتر مرزي به ميزان۶ ميليارد و ۵۹۷ ميليون و ۲۴۷ هزار و ۸۵۳تن کيلومتر شده که رشد۴ درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان ميدهد.

مديرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهيد رجايي نيز در این مدت ۷ ميليون و ۵۱۶هزار و ۳۲۰ تن کالا بوده است و در زمينه بارگيري کانتينر نيز با حمل ۳۲ هزار۱۰ ( TEU) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۷ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما