شناسهٔ خبر: 64418 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

چک نهایی ترمینال سلام به زودی تمام می‌شود/علاقه ایرلاین‌ها برای انتقال پروازها به سلام

ترمینال سلام سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به انجام مراحل چک نهایی و برطرف کردن ایراد در ترمینال سلام گفت: از نظر ما این ترمینال برای بهره‌برداری آماده است.

علی رستمی، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بازدید خود از ترمینال سلام گفت: ترمینال سلام تقریبا آماده بهره‌برداری است و اکنون در حال انجام ریزه‌کاری‌ها و چیدمان مبلمان در این ترمینال هستیم.

وی ادامه داد: در واقع می‌توان گفت که این ترمینال در حال چک نهایی و برطرف کردن ایرادهای جزئی است که ممکن است در فرآیند ساخت رخ داده باشد.

رستمی در خصوص زمان افتتاح ترمینال سلام نیز گفت: این ترمینال از نظر ما برای افتتاح آماده است. اما افتتاح آن باید از سوی مقامات کشوری صورت بگیرد، بنابراین زمان این اتفاق از سوی آن ها مشخص می‌شود.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال پروازهایشان به ترمینال سلام اشاره کرد و افزود: علاقه زیادی در ایرلاین‌ها برای انتقال پروازها به ترمینال سلام وجود دارد. این فرصت خوبی برای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است، چراکه تقریبا همه شرکت‌ها، مخصوصا شرکت‌های خارجی از این ترمینال استقبال کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا با تعدادی کم، مثلا روزانه ۱۰ پرواز بهره‌برداری از ترمینال آغاز خواهد شد و به تدریج، به صورت ماهانه پروازهای ترمینال افزایش می‌یابد.

رستمی در انتها گفت: امیدوارم با توجه به خدمات هوشمند و الکترونیک که برای راحتی و ارائه تسهیلات بیشتر به مسافران طراحی و ایجاد شده، مسافران بتوانند تفاوت را در این ترمینال احساس کنند.

نظر شما