شناسهٔ خبر: 64482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران؛

حمایت ویژه از نیروهای درون سازمانی اولویت اصلی ما است

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در معارفه معاون بازآفرینی شهری و مسکن گفت : حمایت ویژه از نیروهای درون سازمانی اولویت اصلی ماست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, مدیراین اداره کل در معارفه ی معاون بازآفرینی شهری و مسکن گفت : حمایت ویژه از نیروهای درون سازمانی اولویت اصلی مان است.

سید محمد نظری در مراسم تودیع و معارفه معاون سابق ،  فعلی  بازآفرینی شهری و  مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران با عنوان این نکته که سیاست کاری مان  بهره مندی از نیروهای  درون سازمانی است و اعتقادی به استفاده از مدیران خارج از مجموعه خودمان نداریم افزود :  از زحمات آقای ثباتی تشکر ویژه میکنم تمام کسانی که در این جمع حضور دارند بی شک از توانمندی و پاکدستی مناسبی برخوردارند که این موضوع به نوعی سبب می شود نیروهای  مازندرانی  در سطح مدیران ملی حضور داشته باشند و گفتمان و دیدگاه مدیران کشوری نسبت به ظرفیت های مازندرانی بازگوکننده این مسئله است .

وی تصریح کرد : شاید در ۵ سال گذشته مهم ترین اولویت کاری مان پروژه مسکن مهر بوده است ولی اکنون با توجه به کارهای مهمی که انجام شده است و پروژه هایی که در حال اتمام شدن می باشد کارهای باقی مانده برای ما اوجب واجبات است.

سید محمد نظری خاطرنشان کرد : در حوزه بازآفرینی شهری و مسکن می بایست شاهد کارهای اساسی و اجرا و پیگیری سیاست های کلی دولت باشیم و طی یک سال گذشته در حوزه بازآفرینی مسکن کارهای مهمی تعریف شده است .

وی همچنین با ذکر این نکته که سیاست و برنامه ی دولت ، وزارت راه و شهرسازی در حوزه بازآفرینی شهری توسعه ای و حمایتی می باشد افزود:  با توجه به آنکه مازندران از  بالاترین هوش و ضریب علمی برخوردار می باشد و از لحاظ پرسنل هم خبره ترین نیروها را داریم  لذا انتظار می رود با تلاش و همکاری دوستان و تک تک مدیران حوزه راه و شهرسازی جایگاه مازندران را به سطح ایده آل برسانیم و حقانیت خودمان را به اثبات برسانیم .

مدیرکل راه و شهرسازی گفت : سال ۹۸ باتوجه به الگوهای فعلی که معرفی و همچنین پروژه هایی که تعریف میشود و داده هایی که توسط اداره کل ارائه می گردد برایمان از اهمیت بسیار فراونی برخوردار می باشد.

وی بیان نمود : در حوزه راه روستایی نسبت به میزان قیرهای واگذار شده و  همچنین  بر عملکرد پیمانکاران نظارت و بازرسی مناسب صورت گیرد و می بایست پیمانکاران و شهرداران را پای کار بیاوریم و 

هیچ شهر و پروژه ای بدون مختصات نباید باشد و می بایست با مختصات و مشخصات دقیق ثبت شده  باشد .

نظری افزود : در حوزه تسهیلات مسکن ۵۳۰۹ سهمیه مازندران می باشد که از این مقدر ۳۰ درصد عملی شده و مابقی مانده است که مازندران از این منظر پیش رو است .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران تصریح نمود: براساس سیاست های کلی نماینده عالی دولت در استان از طریق ویدیو کنفرانس آمار دقیق مسکن و نحوه بافت شهری در ۶۱ شهر مازندران از فرمانداران بررسی نماییم.

وی افزود : در حوزه بانوان هم نگاه مان حمایت از بانوان در پست های مدیریتی است و بانوی نمونه اداره کل راه و شهرسازی را به استانداری معرفی نمودیم.

گفتنی است : عباس رهگشای به عنوان معاون بازآفرینی شهری و مسکن معرفی و از زحمات ثباتی قدرانی بعمل آمد, همچنین مهران مهردادی نیز به عنوان رئیس اجرای پروژه های ساختمان و تاسیسات عمومی مشغول به کار شد .

نظر شما