شناسهٔ خبر: 64491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راهداری قم اجرایی شد؛

طرح ثبت وپیگیری نامه‌ها از طریق وب سایت

محمدرضا قدسی-قم معاون راهداری استان قم ازاجرایی شدن طرح ثبت وپیگیری نامه ها از طریق وب سایت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم,  معاون راهداری این اداره کل ازاجرایی شدن طرح ثبت وپیگیری نامه ها از طریق وب سایت خبرداد.

محمدرضا قدسی مطرح کرد : از۲۷ بهمن ماه امسال تمامی نامه های مخاطبان و مراجعان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از طریق سایت www.qom . rmto.ir  ثبت و پی گیری می شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: به همین منظور از ۲۷ بهمن ماه تمامی مخاطبان و مراجعین می توانند از طریق سایت این اداره کل به آدرس WWW.qom.rmto.ir  نسبت به ثبت و پیگیری درخواست های خود اقدام کنند.

وی درادامه توضیح داد: کاربران پس از وارد شدن به وب سایت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، می توانند در قسمت خدمات با کلیک بر روی عنوان ثبت و رهگیری نامه ها نسبت به ثبت و یا  پیگیری نامه خود با ارایه مشخصات فردی صحیح اقدام کنند.

قدسی خاطر نشان ساخت : با توجه به طرح فراگیر دولت الکترونیک وتمهیدات به عمل آمده جهت اجرایی شدن این طرح درتمامی سطوح اداری ، انشالله طی سال آینده شاهد  تکمیل فرایند خدمات آن دراین اداره کل باشیم .

 وی تصریح کرد:  درصورت تحقق این امر ، تمامی خدمات موضوعه قابلیت ارائه از طریق درگاههای اینترنتی را دارا بوده و نیازی به مراجعه حضوری هموطنان گرامی جهت ثبت و پیگیری نامه ها نخواهد بود .

نظر شما