شناسهٔ خبر: 64500 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی:

دولت و مردم برای رسیدن به موفقیت باید در كنار همدیگر باشند

دیدار آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی به مردم تاكید كرد: اگر قرار است كشور موفق باشد باید دولت و مردم  در كنار یكدیگر باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی روز پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور در بیت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، با ایشان دیدار و از توصیه‌های ایشان بهره‌مند شدند.

در این دیدار این مرجع عالیقدر تصریح کرد: از فرصت خدمت به مردم بیشترین استفاده را كنید و آن را غنیمت بشمارید.

وی با آرزوی توفیق برای وزیر راه و شهرسازی  تصریح كرد: رسیدگی به مردم خیلی خوب است. اگر قرار است كشور موفق باشد باید  دولت و مردم  در كنار یكدیگر باشند و با هم وحدت داشته باشند. دولت  به مردم خدمت كند و مردم هم دولت را از خود بدانند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با تاکید بر این که توجه به خواسته‌های مردم در دولت به جدیت دنبال می‌شود تا مشكلات كشور حل شود، یادآور شد: دولت برای تسهیل امور مردم تصمیم‌های متنوعی تاكنون اتخاذ كرده است.

اسلامی بیان كرد: سیاست‌هایی برای روان‌سازی تولید مسكن با اولویت فعال‌سازی بخش خصوصی در تولید مسكن تدوین و در حال اجرایی شدن است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از برنامه این وزارتخانه برای تكمیل ۵۰۰ هزار واحد مسكن مهر و ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسكونی با اولویت واگذاری به خانه‌اولی‌ها و خانوارهای كم درآمد خبر داد.

نظر شما