شناسهٔ خبر: 64530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال صورت پذیرفت

پخش ۱۱۷ هزار تن آسفالت در محورهای استان زنجان

آسفالت مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان از پخش ۱۱۷ هزار تن آسفالت در درمحورهای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان, مدیر این اداره کل از پخش ۱۱۷ هزار تن آسفالت در درمحورهای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری در این رابطه گفت: ۵ پروژه روکش آسفالت درشهرستان خدابنده به بهره برداری رسید که برای آماده سازی آنها ۷۰ هزار تن آسفالت مورد استفاده قرارگرفت که  پروژه روکش آسفالت به طول ۸۹.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در محورهای این شهرستان از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه ازابتدای سالجاری تا کنون ۱۱۷ هزار تن  آسفالت جهت روکش ولکه گیری درمحورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تهیه وپخش شده است افزود: به منظور استفاده ازفن آوری های نوین جهت افزایش طول عمر آسفالت ، ۴۶هزارمترمربع لایه مخصوص کامپوزیت به همراه آسفالت و  ۱۴۰ هزارمترمربع هم آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در۱۰ ماهه سالجاری توسط این اداره کل اجرایی شده است .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: اجرای ۱۱۰ کیلومتر  بلوک های مفصلی بتنی بااعتبار۴۸ میلیارد تومان درآزادراه زنجان – قزوین درحال انجام است که  این امر گام بسیارمهمی در جهت ایمن سازی این آزادراه است .

علی اکبری خاطرنشان ساخت : اجرای روشنایی در۳۰ کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین وزنجان – تبریز نیزتامین اعتبارشده ودرحال انجام مراحل قانونی  برای واگذاری به پیمانکاراست .

نظر شما