شناسهٔ خبر: 64576 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدير عامل شركت عمران شهر جديد هشتگرد اعلام كرد

تأكيد بر ضرورت تغيير رويكرد از اقتصاد دولتی به خصوصی درحوزه توسعه شهری

داود صفدری مديرعامل شركت عمران شهر جديد هشتگرد اعلام كرد: تغيير رويكرد از اقتصاد دولتی به خصوصی در پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرها مسئله مهمی است كه در اين دوره يكی از عمده‌ترين اهداف برنامه ششم توسعه نيز به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داوود صفدری مدیرعامل شركت عمران شهر جدید هشتگرد در همایش سرمایه‌گذاری این شهر جدید كه امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید برگزار شد بیان كرد: درحال حاضر نظام توسعه شهری در كشور به جایی رسیده كه اگر نقش دولت به همان استراتژی قبلی ادامه پیدا كند قطعا با مشكلات جدی در این حوزه روبه رو خواهیم شد.

وی ادامه داد: این در حالی است كه خوشبختانه به تغییر رویكرد اقتصاد دولتی به خصوصی در برنامه ششم توسعه نیز اشاره شده و به عنوان یكی از عمده‌ترین اهداف یاد می‌شود.

صفدری در ادامه سخنان خود یادآور شد: امروز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و كارآفرینی نام‌گذاری شده است، ما در این راستا قصد داریم با كمك بخش خصوصی شاهد ارتقای كیفیت زندگی در سطح شهرهای جدید به ویژه هشتگرد بوده و امكانات رفاهی شهروندان را تا حد ممكن فراهم كنیم.

وی با اشاره به مشكلات متعدد شهر جدید هشتگرد در حوزه خدمات شهری بیان كرد: تكمیل زیرساخت‌ها و خدمات شهری به عنوان استراتژی اصلی و اولویت اول ما در این دوره به شمار می‌رود كه به جد دنبال آن هستیم.

نظر شما