شناسهٔ خبر: 64582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی مسیر ۸۴ راه روستایی در استان اردبیل

راهداری برف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از فعالیت ۱۲۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیر ۸۴ راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل, مدیراین اداره کل از فعالیت ۱۲۰ اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیر ۸۴ راه روستایی در استان خبر داد.

علی رحمتی صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه در روز گذشته بارش برف در تمامی شهرهای استان به جز پارس‌آباد و بیله‌سوار اتفاق افتاد، اظهار کرد: از نخستین دقایق آغاز بارش‌ها ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۴۵۸ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان هستند.

مدیر جهادی استان اردبیل از بازگشایی مسیر ۸۴ راه روستایی طی امروز خبر داد و افزود: اولویت اصلی در بازگشایی مسیرها راه‌های اصلی بود تا در ادامه عملیات برف‌روبی مسیرهای فرعی آغاز ‌شود که تمامی ۸۴ راه روستایی مسدود استان اردبیل طی امروز بازگشایی خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در روز گذشته ۷ هزار و ۸۹۰ کیلومتر از راه های اردبیل برف‌روبی شده است افزود: با این اقدامات در هزار و ۶۰۰ روستای استان عملیات بازگشایی مسیر در روستاهای مسدود شده همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل بیشترین روستاهای مسدود شده به دلیل بارش برف را مربوط به شهرستان کوثر عنوان کرد و گفت: با همت عوامل راهداری و با تمهیدات انجام‌شده تا پایان وقت امروز بازگشایی تمامی مسیرها به اتمام خواهد رسید.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از ارائه خدمات این مجموعه در ۹ راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهداری با آماده‌باش کامل در تمامی گردنه‌ها به ارائه خدمات مورد نظر می‌پردازند.

نظر شما