شناسهٔ خبر: 64648 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار می‌شود

سند راهبردی مدیریت فضاهای شهری تهران

پوستر به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری تهران نشست سند راهبردی مدیریت فضاهای شهری تهران با ارایه دستاوردهای طرح مطالعاتی در سالن جلسات شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست سند راهبردی مدیریت فضاهای شهری تهران با ارایه دستاوردهای طرح مطالعاتی به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری تهران در محل شهرداری تهران در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

در این نشست، علی غفاری مجری طرح و استاد گروه برنامه‌ریزی و طراحی‌شهری دانشگاه شهید بهشتی، مرجان‌السادات نعمتی‌مهر عضو هیات‌علمی گروه برنامه‌ریزی و طراحی شهری دانشگاه شهیدبهشتی، میترا حبیبی ناظر طرح و عضو هیات علمی گروه شهرسازی دانشگاه هنر به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین در این نشست، علی اعطا رئیس کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، میثم بصیرت سرپرست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران حضور دارند و به ارایه نقطه نظرات خود در موضوع فوق خواهند پرداخت.

گفتنی است این برنامه، شنبه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل شهرداری تهران به نشانی تهران، خیابان بهشت، شهرداری مرکز، سالن جلسات، طبقه هفت برگزار می‌شود و بر اساس اعلام برگزارکنندگان نشست، حضور علاقمندان برای استفاده از نظرات و شرکت در مباحث آزاد است.

 

نظر شما