شناسهٔ خبر: 64653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای بیانات مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت فتنه شناسی و بصیرت افزایی

کلاس بصیرت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای بیانات مقام معظم رهبری به برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت فتنه شناسی و بصیرت افزایی اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه،  این اداره کل در راستای بیانات مقام معظم رهبری به برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت فتنه شناسی و بصیرت افزایی اقدام کرد.

محسن سهرابی با توجه به نقش و اهمیت کارگاههای آموزشی و البته برگزاری این مهم با موضوعات متفاوت در ایام سال، برگزاری کارگاه آموزشی اخیر با موضوع بصیرت افزایی و فتنه شناسی را در ردیف مهمترین و آموزنده ترین نشست های برگزار شده معرفی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: مطمئناً در شرایط فعلی هجمه های رسانه ای و البته دروغین غرب ، بصیرت جهت شناخت نقشه های شوم دشمن مهمترین موضوع ، برای تأمین امنیت و سلامت جامعه و خانواده به حساب می آید.

در ادامه با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مهم فوق الذکر گفت: بی بصیرتی ،  در بلا و خطاهایی که  زندگی انسان را تحت شعاع قرار می دهد نمود پیدا میکند. و به طبع بصیرت چون سپری محکم می تواند در برابر هر خطر و نقشه های مغرضانه علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی،ضامن آرامش و اخذ بهترین تصمیم و عکس العمل باشد.

نظر شما