شناسهٔ خبر: 64716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل وزارت راه و شهرسازی:

تعامل دو سویه و قانونمند با تشکل‌های صنفی حوزه راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد

جلسه گلستان مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ارتباط و تعامل نزدیک و دو سویه اما منظم و قانونمند با تشکل‌های صنفی حوزه راه و شهرسازی از مهمترین برنامه‌های حوزه کاری دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ارتباط و تعامل نزدیک و دو سویه اما منظم و قانونمند با تشکل‌های صنفی حوزه راه و شهرسازی از مهمترین برنامه های حوزه کاری دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها می باشد.

امین ترفع در سفر یکروزه خود به استان گلستان در جمع تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان گلستان در روز گذشته  ضمن بیان مطلب بالا افزود:تصمیم گیری مشارکتی و اجرای آن در حوزه کاری مشترک منجر به حل مشکلات و موفقیت خواهد شد.

مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: علیرغم معضلات و چالش های موجود در حوزه حمل و نقل کشور تا کنون توانسته ایم با همکاری خود اصناف بسیاری از آنها را رفع و پشت سر بگذاریم.

وی در این جلسه ادامه داد:طبق بررسی ها و گزارش های ارسالی همکاری تشکل صنفی حمل و نقل گلستان  با سازمان های متولی بسیار خوب بوده استان گلستان و از استان های پیشرو در این زمینه می باشد.

در ادامه جلسه نمایندگان اصناف حوزه حمل و نقل مسائل و معضلات موجود را مطرح کردند.

شایان ذکر است مدیر کل دفتر تجاری سازی و امور تشکل وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان از مرز اینچه برون، بندر خشک و ایستگاه راه آهن  اینچه برون دیدن و در جریان امور قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه مدیران و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه، راه آهن، بنادر و کشتیرانی و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان حضور داشتند.

نظر شما