شناسهٔ خبر: 64744 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به منظور آمادگی برای ایام نوروز

جلسه هماهنگی کميته تسهيلات نوروزی فرودگاه همدان برگزار شد

فرودگاه همدان مدير فرودگاه همدان از برگزاری جلسه هماهنگی کميته خدمات‎رسانی ويژه نوروز ۹۸ فرودگاه همدان با هدف ارايه تسهيلات و خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه همدان، سهراب کلوندی گفت: اولویت ما ارایه بهترین تسهیلات و خدمات فرودگاهی به مسافران نوروزی است و بخشهای مختلف فرودگاه و ارگانها و نهادهای مستقر در فرودگاه و همچنین شرکتهای هواپیمایی باید برای اجرای هرچه بهتر وظایف در پروازهای نوروزی دقت کنند.

وی خدماترسانی شایسته و مطلوب به مسافران در ایام تعطیلات نوروز را مهمترین وظیفه دانست و ادامه داد: ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی، تامین ایمنی و امنیت مسافران و پروازها، آمادهسازی نمازخانهها، زیباسازی ترمینالها و معابر، زیباسازی محوطه و فضای سبز و کاشت گلهای فصلی، ساماندهی پارکینگها و مدیریت تاکسیرانی از اولویتهای خدمترسانی به مسافران فرودگاه همدان در نوروز است.

کلوندی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات ستاد نوروز کمک زیادی به ایجاد هماهنگی میان واحدهای مختلف میکند، گفت: خوشبختانه هدف همه نهادها ارائه خدمت خوب به مردم است و برای این کار تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

نظر شما