شناسهٔ خبر: 64776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر مطرح شد؛

عملیات اجرایی محور چهارخطه اردبیل – سرچم شتاب می گیرد

جلسه اردبيل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر از شتاب در عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، مدیراین اداره کل  در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر از شتاب در عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم خبر داد.   

با حضور محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین اداره کل در نشست مشترک با فرمانداری شهرستان کوثر که در محل فرمانداری کوثر برگزار شد مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان مطرح و بررسی گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این نشست به تشریح اقدامات انجام یافته و در دست اجرا توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: با پیگیری و حمایت استاندار محترم در بحث توسعه بزرگراهی در استان ، در سال آینده ادامه عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم شتاب می گیرد و در قالب همین طرح ، تقاطع فاراب نیزساماندهی خواهد شد.

وی گفت: برنامه ریزی می کنیم تا راههای روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان کوثر را که امسال آماده آسفالت شده در سال ۹۸ آسفالت نموده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

حیدری تصریح کرد: در بحث احداث ساختمانهای دولتی درسطح شهرستان، برنامه ریزی کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری جهت تکمیل پروژه های در حال اتمام، ساختمانهای نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم و هیچ پروژه جدیدی را تا اتمام پروژه های در حال اجرا شروع نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به انجام مطالعات بازآفرینی کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعات بازآفرینی شهر کوثر که از سال ۹۶ شروع شده بود اتمام یافته و به تصویب ستاد بازآفرینی و کمیسیون ماده ۵ رسیده است.

وی در پایان در خصوص مساکن مهر شهرستان افزود : اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد ضمن حل و فصل موانع و مشکلات پروژه ۵۱ واحدی مسکن مهر شهرستان کوثر بالا ، تمامی واحدها را به صورت گروهی به افراد واگذار نماید.  

لازم به ذکر است در این سفر مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به همراه معاونین اداره کل از ساختمانهای دولتی احداث شده و عملیات اجرایی پروژه احداث جاده جایگزین محدوده رانشی گیوی به خلخال بازدید کردند.

نظر شما