شناسهٔ خبر: 64795 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اعضای ستاد بازآفرینی استان برگزار شد؛

نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی استان اردبیل

جلسه در نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی اردبیل مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان در تامین قیر رایگان برای شهرداری ها جهت محلات باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان اردبيل ، در نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی اردبیل مساعدت این اداره کل  در تامین قیر رایگان برای شهرداری ها جهت محلات باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفت.

نوزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی استان با حضور مدیرکل دفتر فنی استاندار ، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان ، فرمانداران ، شهرداران و مدیران عضو ستاد بازآفرینی استان اردبیل در سالن جلسات شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری برگزار گردید.

در این جلسه موسی کنعانپور مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل با تاکید بر توجه ویژه به طرحهای بازآفرینی در سطح استان اظهار داشت: توجه ویژه به طرحهای بازآفرینی در سطح استان خصوصا پروژه های اقدام مشترک و توجه ویژه به پروژه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در کنار پروژه عمرانی از  مباحث مورد تاکید در باز آفرینی شهری است.

در ادامه این جلسه دبیران ستاد شهرستانهای اردبیل ، مشگین شهر، پارس آباد گزارش عملکرد ستاد شهرستانهای خود را ارائه دادند.

فرمانداران نیز در این جلسه با تاکید به مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان در تامین قیر رایگان برای شهرداری ها جهت محلات باز آفرینی شهری ، خواستار پیگیری دستگاه های اجرائی برای تامین اعتبار از وزارتخانه های متبوع خود برای پروژه های باز آفرینی شهری شدند.

در ادامه دبیر کار گروه ارتقاء اقتصادی و مشارکتهای مردمی ستاد باز آفرینی گزارشی از تعهدات دستگاه ها در زمینه اشتغال در محلات هدف و میزان تحقق آن را به جلسه ارائه نمودند.

در پایان این جلسه تاکید گردید شهرداری ها در شهرستان ها یکی از مراسمات استقبال از بهار را طوری برنامه ریزی نمایند که در محله هدف سال ۹۷ برگزار گردد.

نظر شما