شناسهٔ خبر: 64882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهی که مادر بدرقه می کند؛

شنیدن خبر فوت مادر هم مانع خدمت رسانی راهدار فاروجی نشد

مسعود قیامی مسعود قیامی، راهدار فاروجی، در ماموریت بود که خبر آسمانی شدن مادرش را شنید اما این راهدار وظیفه شناس، خدمت به مسافران را رها نکرد و از وداع با مادرش بازماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، مسعود قیامی راهدار فاروجی، در ماموریت بود که خبر آسمانی شدن مادرش را شنید اما این راهدار وظیفه شناس، خدمت به مسافران را رها نکرد و از وداع با مادرش بازماند.

واژه راهدار و خدمات رسانی به مسافران، همواره یادآور تلاش و سختی هایی است که تنها یک فرد در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک می تواند آن را درک کند.

این بار مسعود قیامی راهدار فاروجی برگی دیگر از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی راهداران را ورق زده است.

این راهدار که نشان داد فرزند مادری دریا دل و قوی دل است، نشان داد که وجود راهدار در جاده های پر از هیاهوی کولاک و برف، همواره گرمابخش دل مسافران است.

راهدار فاروجی، نشان داد راهدار هیچ گاه در هیچ شرایطی معرکه را رها نمی کند.

مسعود قیامی، هنگام شنیدن خبر پرکشیدن مادرش نه تنها دلش نلرزید و پایش از خدمت رسانی نایستاد، بلکه قوی و محکم، انجام وظیفه و ماموریت را ادامه داد.

او برای وداع و آخرین نگاه ها به چهره مادر، به خانه نرسید اما مردانه و قهرمانانه ماموریت را به منزل و مقصود رساند و اجازه نداد خدمت به مسافران ناتمام بماند.

مسعود قیامی همیشه دعای مادر بدرقه راهش بوده و دلش قرص و محکم است که مادر، از داشتن این پسر قوی دل، راضی و آرام و رویش همچون برف سفید است.

نظر شما