شناسهٔ خبر: 64888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت

پیش فروش بلیت‌های نوروزی خراسان شمالی از ۱۲ اسفند ماه آغاز می‌شود

ترمینال- بلیت- اتوبوس معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی به صورت حضوري و غيرحضوري از ۱۲ اسفند ماه جاری آغاز می شود و از مردم انتظار می رود نسبت به خرید به موقع آن مبادرت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی به صورت حضوري و غيرحضوري از ۱۲ اسفند ماه جاری آغاز می شود و از مردم انتظار می رود نسبت به خرید به موقع آن مبادرت داشته باشند.

سبحانی با تاکید بر اینکه مردم سفرهای خود را مدیریت کنند افزود: از افرادی که قصد مسافرت با ناوگان حمل و نقل عمومی دارند انتظار می رود به موقع نسبت به خرید بلیت اقدام کنند تا شرکت های مسافربری بتوانند برای تامین ناوگان برنامه ریزی داشته باشند.

وی گفت: اقدام به موقع مسافران برای خرید بلیت سبب می شود کمبود احتمالی ناوگان عمومی شناسایی شده و شرکت های مسافربری نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز از سایر استان ها اقدام کنند.

سبحانی اظهار داشت: علاوه بر آن، در این شرایط مسافران هم دغدغه و مشکلات کمتری برای مسافرت خواهند داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ خدمات ناوگان عمومی در نوروز ۹۸ گرفته نشده است و بلیت ها با نرخ فعلی فروخته می شود.

طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

نظر شما