شناسهٔ خبر: 64890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در۱۱ماه امسال رخ داد

ترددهای ورودی و خروجی در جاده‌های خراسان شمالی افزایش یافت

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۱۱ ماهه امسال شمار ترددهای ورودی و خروجی به استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۳.۲ و ۱۵.۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی, مدیر این اداره کل گفت: در ۱۱ ماهه امسال شمار ترددهای ورودی و خروجی به استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۳.۲ و ۱۵.۴ درصد افزایش یافته است.

علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: در ۱۱ ماهه امسال، ۷ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۷۳ دستگاه خودرو وارد استان شده است و ۷ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

وی افزود: ۸۸.۵  درصد از تردد های ثبت شده در جاده های استان مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۱۱.۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیشترین ترددها در محورهاي شيروان – بجنورد و بالعکس، بجنورد – اسفراين بالعکس، و محور قوچان - فاروج به ثبت رسیده است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت كم تردد ترين محورها، جاجرم- سنخواست و بالعکس و جاجرم -امير آباد و بالعکس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: محورميامي-گرمه بالعکس، گرمه -چمن بيد و سنخواست -سه راهي ايرج بيشترين سهم از تردد وسايل نقليه سنگين را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهاي فاروج - شيروان، بجنورد - شيروان (سيساب) و سه راهي چمن بيد – گرمه  داراي بيشترين سرعت متوسط تردد بوده اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، ساعت اوج ترددها در جاده های این استان، ۱۹ تا ۲۰ گزارش شده است.

نظر شما