شناسهٔ خبر: 64931 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی:

جلسه‌های کمیته اعتلای معماری ادامه می‌یابد/ ساماندهی ساخت و سازهای عمومی و دولتی در دستور کار کمیته است

فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی با اعلام این مطلب که جلسات کمیته اعتلای معماری به روال سابق ادامه خواهد یافت از احتمال تغییر در برخی از اعضای آن کمیته که البته مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری نیز ندارد، خبر داد و گفت: کمیته اعتلای معماری هم در سیاستگذاری، هم محتوا و هم رویه ، ساماندهی به ساختمان های عمومی و دولتی را در دستور کار قرار می دهد.

فرزانه صادق‌مالواجرد معاون معماری و شهرسازی در مورد برنامه‌های آن معاونت در خصوص ادامه فعالیت‌های کمیته اعتلای معماری و مجموعه اقداماتی که در آن شورا و کمیته در دستور کار است، به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: تشکیل کمیته اعتلای معماری مصوبه شورای‌عالی دارد و بنابراین در اینکه این کمیته و شورا به کار خود در آینده ادامه خواهد داد تردیدی نیست.

معاون معماری و شهرسازی ادامه داد: در کمیته‌های فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری، اعضای کمیته نیز مصوب شدند. اما اعضای کمیته اعتلای معماری مصوبه شورای عالی ندارد که در این زمینه نیز در آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

صادق مالواجرد تاکید کرد: حتما جلسات این کمیته ادامه خواهد یافت. در نظر است تا تغییراتی در اعضای کمیته ایجاد شود و در عین حال از آنجا که موضوع کمیته اعتلای معماری هم سیاستگذاری و هم مباحث محتوایی است موضوع جلسات نیز رویه‌ای و مصداقی خواهد بود.

وی پیگیری موضوع ساماندهی ساخت و سازهای عمومی و دولتی را از موضوع‌های مهمی خواند که در کمیته اعتلای معماری دنبال خواهد شد و افزود: کمیته اعتلای معماری هم در سیاستگذاری، هم محتوا و هم رویه، ساماندهی ساختمان‌های عمومی و دولتی را در دستور کار قرار می‌دهد.

نظر شما