شناسهٔ خبر: 64951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۷۱ هزار متر مربع اراضی ملی در هرمزگان

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی هرمزگان از رفع تصرف ۷۱ هزار متر مربع اراضی دولتی در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت این اداره کل از رفع تصرف ۷۱ هزار متر مربع اراضی دولتی در شهرستان های حاجی‌آباد و بندرعباس خبر داد.

ابراهیم نیکبخت گفت: مأموران این یگان با ورود به مواضع تصرفی در شهرستان‌های بندرعباس و حاجی آباد موفق شدند عرصه‌های تصرفی را پس گرفته ، به منابع ملی باز گردانند.

سرهنگ ابراهیم نیکبخت افزود:  برابر گزارش ماموران یگان حفاظت راه و شهرسازی حاجی آباد مبنی بر تصرف ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان توسط فردی سودجو،با دستور قضایی و با حضور نماینده محترم دادستان ، ماموران انتظامی و یگان حفاظت راه و شهرسازی هرمزگان خلع ید از اراضی ملی و قلع و قمع آثار مشهود انجام پذیرفت.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان هرمزگان ادامه داد: در شهرستان بندرعباس نیز افراد سودجو با هدف تصرف اراضی دولتی شبانه اقدام به دیوارچینی به متراژ تقریبی ۱۱ هزار متر مربع کرده بودند که با اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان، اقدام به تخریب دیوارهای احداثی در اراضی نمودند.

وی با بیان اینکه حفاظت از حقوق بیت المال از اولویت های اول ما در یگان حفاظت راه و شهرسازی است تاکید کرد: در این خصوص بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی که جزو بیت المال محسوب می شود بر خورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

نظر شما