شناسهٔ خبر: 64967 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان:

راه ارتباطی ۱۴۷ روستای کردستان مسدود است

راهداری زمستانه رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت: به دلیل بارش برف و باران، در دو روز گذشته راه ارتباطی ۵۵۰ روستای استان مسدد شده بود که با تلاش راهداران راه ۴۰۳ روستا بازگشایی و تلاش برای بازگشایی ۱۴۷ روستای دیگر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی، دانش زندی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: به دلیل بارش برف و باران، در دو روز گذشته راه ارتباطی ۵۵۰ روستای استان مسدد شده بود که با تلاش راهداران راه ۴۰۳ روستا بازگشایی و تلاش برای بازگشایی ۱۴۷ روستای دیگر ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان به ایسنا گفت: بیشتر روستاهای مسدود شده در نزدیکی شهرهای سقز، مریوان، دیواندره قرار دارند که کولاک برف باعث مسدود شدن راه ارتباطی آنها شده است.

وی در ادامه گفت: مسیر فرعی درکی به اورامان نیز به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن فعلا به صورت مقطعی مسدود شده است.

زندی خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته ۴۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۹۰۰ کیومتر راه بین شهری توسط عوامل راهداری برف روبی شده است.

وی در پایان با اشاره به رهاسازی ۵۳۰ خودرو گرفتار در برف طی روز گذشته؛ از تلاش بی‌وقفه نیروهای راهداری استان در خدمات‌رسانی به مردم طی ۷۲ ساعت گذشته تشکر کرد.

نظر شما