شناسهٔ خبر: 64971 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح شد

امضای قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی فازهای ۵ و ۹ جدید در حوزه آماده سازی و محوطه‌سازی/ تأمین ۱۵۰ مورد تجهیزات و موتور آسانسور برای بلوک‌های فاز ۱۱ پردیس

بازدید عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس از تحولات ایجاد شده در وزارت راه و شهرسازی توسط مهندس اسلامی قدردانی کرده و نسبت به این اتفاقات خوب و تسریع در روند پروژه‌ها ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز گذشته ۱۱ اسفندماه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس از تحولات ایجاد شده در وزارت راه و شهرسازی توسط مهندس اسلامی قدردانی کرده و نسبت به تلاش سازنده و تسریع در روند پروژه‌ها ابراز خرسندی کرد.

بدری در این بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، تونل، راه‌های دسترسی، پل‌های ورودی و خروجی و همچنین تصفیه‌خانه و خط انتقال آب دیدن کرده و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

در این بازدید همچنین از واردات ۱۵۰ مورد تجهیزات آسانسور و موتور بلوک‌های فاز ۱۱ پردیس خبر داده و عنوان شد که قرارداد تأمین تجهیزات تکمیلی واحدهای مسکونی اعم از آسانسور، پنجره، درب‌های ضدسرقت و ... فاز ۸  به امضا رسید.

گفتنی است در این بازدید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان بعد از ۶ سال وقفه در امور اجرایی، فعالیت را در فاز ۵ و ۹ جدید به پیمانکاران دسته دوم اقاله کرد و پروژه‌ها در این حوزه نیز فعال‌سازی شد.

براساس اطلاعات ارائه شده قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومانی عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی فازهای ۵ و ۹ جدید همچنین با بخش خصوصی به امضا و در دستور کار اجرا قرار گرفت./

نظر شما