شناسهٔ خبر: 65200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ایمنی استان در پی بارش شدید برف خبر داد

همه محورها در چهارمحال و بختیاری باز است/برف‌روبی جاده‌ها با تلاش شبانه‌روزی راهداران در ۷ مرحله

تلاش راهداران استان زنجان برای برفروبی محورهای استان رییس اداره ایمنی و حریم راه‌های استان چهارمحال و بختیاری پس از بارش شدید برف در شب گذشته در اغلب محورهای استان، وضعیت تردد در راه‌ها را عادی اعلام کرد و گفت: با فعالیت ۳۳ اکیپ راهداری از شب گذشته و برف‌روبی در ۷ مرحله، همه محورهای استان در حال حاضر باز است و عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی به طور کامل انجام شده است.

فریدون پیشکار، رییس اداره ایمنی و حریم راه‌های استان چهارمحال و بختیاری درباره آخرین وضعیت محورهای استان در پی بارش شدید برف، به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بارش برف از نیمه شب گذشته در همه محورهای استان آغاز شده است و به ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر رسیده است.

وی بیشترین بارش را مربوط به محورهای کوهرنگ، اردل و بروجن- لردگان بیان کرد.

پیشکار افزود: تاکنون چند مرحله عملیات شن و نمک‌پاشی و برف‌روبی توسط ماشین‌آلات سنگین راهداری و گریدل انجام شده و در حال حاضر راهداران پر تلاش استان در حال تخلیه شانه راه‌ها هستند.

وی درباره آخرین وضعیت گردنه‌ها در اثر بارش سنگین برف توضیح داد: تاکنون محورها در همه گردنه‌ها باز هستند، ولی ممکن است گردنه پربرف "چری" در صورت وزش باد به طور موقت مسدود شود. شب گذشته نیز در محور بروجن-لردگان دو تریلی به علت خرابی از جاده به پارکینگ منتقل شدند.   

 

نظر شما