شناسهٔ خبر: 65202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی استان سمنان در ایام نوروز

منصور کیایی احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به تاثیر عناصر خدماتی جاده ای در پیشگیری از تصادفات جاده ای اظهار داشت: مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده ای است که می تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای داشته باشد.از اینرو با توجه به حجم عظیم تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز رانندگان و مسافران نوروزی که درمحورهای مواصلاتی استان تردد دارند ،می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از مجمتع های خدماتی – رفاهی استان  استفاده کنند.

منصورکیایی گفت : درراستای ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات رسانی در سطح شبکه راههای استان ، عملکرد مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی طی ایّام طرح نوروزی ۹۸ توسط کارشناسان فنی و سرمایه گذاری اداره کل براساس شاخصهای مورد نظر ارزیابی می گردد.

وی در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و ایمن برای مسافرین افزود : به منظور آگاهی مسافرین از مجتمع های خدماتی رفاهی موجود در استان سمنان در ایام نوروز برشورهایی حاوی اطلاعات این مجتمع ها توسط این اداره کل  تهیه و در ورودی استان بین مسافرین توزیع می گردد.

نظر شما