شناسهٔ خبر: 65215 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آمادگی راه‌آهن خراسان جهت ارایه خدمات به زایران و مسافران ریلی نوروزی

هادی ضیایی مهر مدیرکل راه‌آهن خراسان از آمادگی کامل اداره کل راه‌آهن خراسان جهت ارایه خدمات به زایران و مسافران ریلی نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدهادی ضیایی مهر بابیان اینکه اداره کل راه‌آهن خراسان آمادگی کامل برای خدمات به زایران و مسافران ریلی نوروز را دارا است، گفت: با توجه به برگزاری جلسات مرتبط با قطارهای مسافری نوروزی در محل ستاد و همچنین برگزاری جلسات با نمایندگان شرکت‌های مالک قطارهای مسافری در منطقه خراسان در خصوص تمهیدات نوروزی، برنامه‌های جامع و مختلفی در حوزه ریلی استان در ایام نوروز ۱۳۹۸ پیش‌بینی‌شده است.

محمدهادی ضیایی مهر افزود: تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل و تعیین کشیک‌های ارشد به‌صورت شبانه‌روزی جهت نظارت لازم بر امور محوله، نظافت، غبارروبی و رفع نواقص احتمالی در کلیه مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماکن ایستگاهی مرتبط با مسافرین و زایرین امام هشتم(ع)، زیباسازی، گل‌آرایی و نورپردازی در سالن‌های ایستگاه‌های حوزه استحفاظی اداره کل، پیش‌بینی انجام مستمر بازدید از قطارهای مسافری در مبدأ حرکت و حین سیر ازجمله موارد پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه گفت: پیش‌بینی و آمادگی کامل قطار نجات، سالن مسافری، ماشین‌های آتش‌نشانی جهت استفاده در زمان ضرورت، اجرای سفره هفت‌سین در ایستگاه راه‌آهن مشهد و برنامه‌ریزی جهت بازدید متقاضیان از موزه ریلی در ایستگاه مشهد و ارتقا خدمات در قطارهای مسافری در ایام نوروز و اهدا هدیه به مسافرین در چارچوب برنامه‌های تدوین‌شده از دیگر برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

همچنین در راستای تکریم زائران و مجاوران معزز امام هشتم (ع) و ارتقا سطح ارائه خدمات و جهت رفاه حال مسافران و پر کردن زمان انتظار ایشان در سالن ایستگاه مشهد، تعداد ۳۰ عدد صندلی استراحت بااعتباری در حدود ۳۸۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است: درج اطلاعات مربوط به ساعت حرکت قطارهای مسافری و آخرین وضعیت سیر و حرکت قطارها در ایام نوروز در سایت اداره کل راه‌آهن خراسان به آدرس khorasan.rai.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما