شناسهٔ خبر: 65222 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در جلسه با غرفه‌داران شرکت شهر فرودگاهی مطرح شد

کنترل کیفیت خدمات ارایه شده در غرفه‌های فرودگاه امام (ره) در نوروز ۹۸ / درج نرخ خدمات و کالاها در سایت شهر فرودگاهی

فرودگاه امام جلسه بهره برداران غرفه‌های ترمینال مسافری شماره یک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری این مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سجاد کمالی پور معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جمع بهره برداران غرفه های فعال در ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه از تشویق بهره بردارانی که در ایام سفرهای نوروزی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه کنند خبر داد.

کمالی پور در ادامه گفت : همانطور که از غرفه‌هایی که خدمات مطلوب ارایهه کنند تقدیر خواهیم کرد، با غرفه‌دارانی که عمدا یا سهوا در ارائه خدمات با کیفیت سهل انگاری کنند برخورد قاطع خواهیم داشت و امیدواریم در پایان بازه سفرهای نوروزی از کلیه غرفه داران مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تقدیر شود.

وی با بیان اینکه تمامی فروشنده هایی که در غرفه ها مشغول به کار هستند باید دوره‌های مناسب و آموزشی تکریم مشتری را گذرانده باشند، گفت: فروشنده هایی که در غرفه ها مشغول به فعالیت هستند نماینده رفتار و اخلاق مردم این سرزمین‌اند چرا که مسافرانی که قصد دارند وارد یا خارج  کشور شوند، با اولین نفراتی که برخورد می کنند غرفه‌داران هستند پس چه بهتر از نفراتی استفاده کنید که رفتارهای اجتماعی آنها مناسب و زیبنده ایران و ایرانی باشد.

در ادامه جلسه مرتضی حنیفی راد مدیر کل دفتر بازرگانی و کسب و کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مدیران شرکت های تاکسیرانی فعال در این مجموعه خواست تا از رانندگان خود بخواهند ضمن رعایت بیش از پیش نظافت خودرو، با احترام مضاعف و تکریم ویژه برای رساندن مسافران به مقصد هیچ عجله‌ای نداشته باشند.

وی ادامه داد:  رانندگان تاکسی که در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت هستند باید سفیرانی خوب و استاندارد برای این مجموعه باشند و بدون هیچ مشکلی مسافران را در کمال آرامش به مقاصد خود برسانند. 

حنیفی راد باتذکر به بهره‌برداران مبنی بر نصب تعرفه فروش کالا و خدمات خود در معرض دید عموم به نظارت مستمر تیم بازرسی این دفتر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده قیمت تمامی اجناس، کالاها و خدمات غرفه‌ها و بهره‌برداران در سایت فرودگاه درج خواهد شد و غرفه‌ها می‌بایست ضمن رعایت کیفیت و تاریخ مصرف مناسب کالاهای خود با برخورد مناسب و شایسته با مراجعان و مسافران موجبات رضایت مندی بیشتر مردم را فراهم سازند.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور محمدرضا فردی و علی کاشانی حیدری مدیران کل عملیات فرودگاهی و دفتر ارتباطات ، اطلاع رسانی و امور بین الملل برگزار شد ، تمامی مدیران و بهره‌برداران حاضر مسایل، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مدیران حاضر درمیان گذاشتند و ایشان نیز پاسخ خود را بیان کردند.

گفتنی است، بر اساس تاکید رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تمامی بخش‌های فعال در این مجموعه موظف هستند تا با ارایه بهترین خدمات، نوروزی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم بزنند.

نظر شما