شناسهٔ خبر: 65262 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

ظرفیت كم نظیر استان سمنان در حوزه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای

راهداران جاده‌اي معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سمنان ضمن بازدید از انجام عملیات راهداری و اجرای طرح های ایمن سازی در مسیر شریانی مورد تردد زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بازدید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا در سفر به استان سمنان ضمن بازدید از انجام عملیات راهداری و اجرای طرح‌های ایمن سازی در مسیر شریانی مورد تردد زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بازدید كرد.

وی در سفر به استان سمنان همچنین از محورهای شرق این استان و طرح های حمل‌و‌نقل جاده ای بازدید و با راهدارانی كه در راه‌های مواصلاتی در حال انجام ماموریت و خدمت بودند، دیدار كرد.

حسن نیا در ادامه سفر خود در جلسه شورای اداری اداره كل راه و شهرسازی كه اخیرا" با تغییرات تشكیلاتی و ساختاری مصوب دولت و وزارت راه و شهرسازی شكل گرفته است ، شركت كرد و بازدیدی از تلاش‌های انجام یافته و تكمیل  پروژه های عمرانی منطقه  ، از آمادگی كامل راهداران  در ادامه طرح زمستانی  و آغاز طرح نوروزی و سفرهای تعطیلات سال نو به همراه فعالان در بخش حمل و نقل جاده ای در این استان و سراسر كشور خبر داد .

نظر شما