شناسهٔ خبر: 65273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی گلستان برگزار شد

جلسه گرگان سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی گلستان با دستور کار بررسی اصلاح فرایند های ارائه خدمات در محور توسعه دولت الکترونیک و ارزیابی عملکرد سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان, سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی گلستان با دستور کار بررسی اصلاح فرایند های ارائه خدمات در محور توسعه دولت الکترونیک و ارزیابی عملکرد سال ۹۷ برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور فرهمند پور معاون توسعه و منابع انسانی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و دیگر اعضاء کارگروه در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار و به بررسی اصلاح فرایند های ارائه خدمات در محور توسعه دولت الکترونیک و بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۷ اداره کل پرداخته شد .

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این خصوص در گفتگو با پایگاه  اطلاع رسانی این اداره کل گفت :

تغییرات و اصلاح در فرایند ها ، کوتاه کردن زمان پاسخگویی در خدمت به ارباب رجوع و خدمات گیرنده از مهمترین اهداف کارگروه توسعه مدیریت راه و شهرسازی گلستان است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه بیان داشت : از مهمترین اهداف دولت و قوانین و بخشنامه های صادره ، الکترونیکی شدن خدمات ،  توسعه و تسریع خدمات در سازمانها و نهاد های دولتی است .

نظر شما