شناسهٔ خبر: 65289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعيين تكليف اراضی واگذار شده به نهادهای نظامی و انتظامی استان ايلام

رانش زمین جلسه تعيين تكليف اراضی واگذار شده به نهادهای نظامی و انتظامی استان ايلام با حضور امينی نماينده سازمان ملی زمين و مسكن و نمايندگان نيروهای انتظامی و نظامی استان در راه وشهرسازی ايلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, جلسه تعيين تكليف اراضي واگذار شده به نهادهاي نظامي و انتظامي استان ايلام با حضور اميني نماينده سازمان ملي زمين و مسكن و نمايندگان نيروهاي انتظامي و نظامي استان در راه وشهرسازي ايلام برگزار شد.

در اين جلسه كاظمي از پي گيري و تعيين تكليف اراضي واگذار شده به نهادهاي نظامي و انتظامي سطح شهرستانهاي  استان ايلام خبر داد و افزود: اين اراضي در سالهاي گذشته  جهت احداث امكان نظامي و انتظامي، مساكن سازماني و ... از طرف راه وشهرسازي استان به اين نهادها واگذار شده اما در بعضي از اين زمينها به دلايلي در زمان مقرر طبق قرارداد بين طرفين  بناهاي  مذكور احداث نشده كه اين امر با توجه به مفاد قرارداد و گذشت زمان منجر به اصلاح قرارداد داشت كه با توافقاتي كه در سطح وزارت صورت گرفته در صدد تعيين تكليف اين اراضي هستيم.

مدیرکل راه و شهرسازي استان ايلام  خاطر نشان كرد: با حضور اميني مشاور مديرعامل و نماينده تام الختيار سازمان ملي زمين و مسكن در استان و حضور نمايندگان نهادهاي نظامي و انتظامي تصميمات لازم در اين زمينه اتخاذ و با تاييد نهايي اجرايي خواهد شد.

نظر شما