شناسهٔ خبر: 65340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در راه و شهرسازی استان قم

انتصاب با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قم، سرهنگ رضا خداداد به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قم، سرهنگ رضا خداداد به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان منصوب شد.

در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان قم که با حضور سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان و سرهنگ همت زاده جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور و سایر مقامات انتظامی و قضایی استان برگزار شد، حسن صبوری ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ تاهو فرمانده سابق این یگان در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه حفاظت از اراضی ملی و دولتی با ایجاد و تشکیل یگان حفاظت، ساماندهی شده و موجب جلوگیری از تصرفات شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: امیدواریم با مدیریت فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی، بیش از پیش شاهد کاهش تصرفات غیر قانونی اراضی دولتی و ملی باشیم و از این اراضی در راستای توسعه و شکوفایی استان استفاده کنیم. 

وی تصریح نمود: از گذشته تا به اکنون ارتباط و تعامل قوی و مناسب با دستگاه های قضایی و انتظامی استان از مهمترین ماموریت ها و اقدامات این یگان بوده است که براساس این سیاست، فرمانده جدید نیز ارتباط مثبت و متقابل یگان با این دستگاه ها را تقویت نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تعطیلات نوروزی پیش رو به فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی تاکید کرد: با توجه به این که در ایام تعطیلات، تصرف و تعدی به اراضی دولتی ممکن است بیشتر بروز و ظهور پیدا کند گشت های یگان به صورت شبانه روزی و ویژه از اراضی ملی و دولتی حفاظت و صیانت نمایند. 

در ادامه جلسه سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که حضور نیروهای انتظامی در رده های مختلف در دستگاه های دولتی با هدف اجرای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: نیروی انتظامی در دوایر دولتی همراه، پیشتیبان و تسهیل گر امور انتظامی دستگاه ها خواهد بود.

سردار آقاخانی گفت: از آن جا که حفاظت از اراضی دولتی مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و می باشد، مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی استان حامی و همراه کامل ماموریت های این یگان در استان خواهد بود.

ایشان تاکید کرد: امیدواریم فرمانده جدید یگان حفاظت، با دستگاه قضایی و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان بیش از پیش تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار سازد و در ماموریت های خود موفق باشد.

 در پایان جلسه به پاس احترام از زحمات سرهنگ تاهو فرمانده سابق یگان حفاظت از اراضی دولتی و ملی تقدیر و تشکر شد و سرهنگ خداداد به عنوان فرمانده جدید این یگان، حکم انتصاب خود را از سردار آقاخانی دریافت نمود.

نظر شما