شناسهٔ خبر: 65365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بین کارگروه‌های نه گانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان؛

راه و شهرسازی فارس موفق به کسب رتبه اول شد

فیروز تکاور کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در میان کارگروههای نه گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سالهای ۹۷ تا ۹۵ موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس, کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در میان کارگروههای نه گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در سالهای ۹۷ تا ۹۵ موفق به کسب رتبه اول شد.

رحیمی استاندار فارس و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس و تاج گردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با اهداء لوحی از فیروز تکاور مدیر کل راه و شهرسازی فارس به عنوان دبیر کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تقدیر و تشکر کردند.

در متن این لوح آمده است:  جناب آقای فیروز تکاور مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان فارس و دبیر کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی تلاش و کوشش جنابعالی را به عنوان دبیر کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و بازوی اجرایی ، عملیاتی و کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس ، تشکیل مستمر و منظم جلسات کارگروه ، ارسال به موقع صورتجلسات و مستندات مرتبت به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، پیگیری مستمر و مطلوب مصوبات ، زمینه لازم را برای کسب رتبه اول توسط کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در میان کارگروههای نه گانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالهای ۱۳۹۷-۱۳۹۵ به ارمغان آورد.

در ادامه این لوح آمده: بدین وسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترم دبیرخانه کارگروه صمیمانه قدردانی و سپاس گزاری می شود.

نظر شما