شناسهٔ خبر: 65366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط گروه نظارت عالیه راه و شهرسازی خراسان شمالی صورت پذیرفت؛

۶۲۸ فقره بازدید ازساختمان ها در خراسان شمالی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون

شمالی سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۶۲۸ فقره بازدید از ساختمان های در حال ساخت استان توسط گروه نظارت عالیه این اداره کل صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۶۲۸ فقره بازدید از ساختمان های در حال ساخت استان توسط گروه نظارت عالیه این اداره کل صورت پذیرفت.

جواد عمادیانفر در جلسه با اعضای جدید نظارت عالیه به اجرای ضوابط و مقررات ملی ساختمان در طراحی و اجرای تمامی ساختمان ها و طرح های شهری و شهرک سازی و عمران شهری که در سطح استان بر عهده ادارات کل راه و شهرسازی استان ها می باشد، تأکید کرد.

وی گفت: باید با فرهنگ سازی بیشتر کار نظارت عالیه را در استان نهادینه کنیم و این کار فقط و فقط با دقت و برنامه ریزی دقیق و درست اعضا صورت می پذیرد.

عمادیانفر به آمار بازدیدها اشاره کرد و افزود: ۶۲۸ فقره بازدید از ابتدای سال ۹۷ تاکنون انجام گرفته که از این مقدار ۱۸۷ فقره در ۶ ماهه اول سال ۹۷ و ۴۴۱ فقره آن در ۶ ماه دوم سال ۹۷ صورت گرفته است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان افزود: تا پایان سال حدود ۱۰۰ فقره بازدید در دست تکمیل داریم که با ارائه مدارک مربوط به ساختمان ها این ۱۰۰ فقره در سامانه دفتر مقررات ملی ثبت خواهد شد.

نظر شما