شناسهٔ خبر: 6540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعمال محدوديت سرعت در راه‌هاي استان كرمانشاه

نوروز- آماده باش راهداری سرپرست راهداري راه و شهرسازي استان كرمانشاه از ايجاد محدوديت سرعت در محور حميل به ايلام و گردنه بيدسرخ كنگاور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،مهندس سيد زاهدين چشمه خاور در اين باره گفت:در جهت ساماندهي راههاي استان و به منظور انجام عمليات پاكسازي بين راه از ماسه و نمك درگردنه بيدسرخ كنگاور از تاريخ ۹۴/۰۲/۵ الي ۹۴/۰۲/۱۶ و محور حميل به ايلام (كيلومتر۱۶)به منظور اجراي و تكميل گالري از تاريخ ۹۴/۰۲/۵ الي ۹۴/۰۲/۳۰ داراي محدوديت سرعت مي باشد و تردد همزمان با محدوديت سرعت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

مهندس چشمه خاور با اعلام اينكه انجام عملياتها از ساعت ۸ الي۱۷ و تردد همزمان با اجراي آن صورت مي پذيرد،گفت :دراين باره با درج پيام درتابلوي متغير و همچنين از طريق صدا و سيماي مركز كرمانشاه و نصب بنر در اين محورها اطلاع رساني شده و گشت هاي راهداري اين اداره كل بصورت ۲۴ ساعته مشغول به گشت زني مي باشند.

وي در پايان گفت: از رانندگان محترم  تقاضا مي شود با عوامل راهداري اين اداره كل همكاري لازم را لحاظ و باصبر وحوصله بيشتري رانندگي نمايند و جهت اطلاع بيشتر از وضعيت راهها با مركز مديريت راههاي اين اداره كل باشماره ۰۸۳۳۴۲۱۸۳۳۵ و يا شماره گوياي۱۴۱ تماس حاصل نمايند.

نظر شما