شناسهٔ خبر: 6542 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازي:

عملكرد راهداران در محورهاي حادثه ديده غرب مازندران شايسته تقدير است

تلاش راهداران به منظور بازگشایی محور هراز معاون وزير راه و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در حاشيه سفر خود به مازندران از محورهاي حادثه ديده در جريان سيل غرب اين استان بازديد و عنوان نمود : عملكرد بهنگام و مطلوب راهداران براي بازگشايي و مرمت راههاي حادثه ديده شايسته تقدير و قدرداني است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس داود كشاورزيان در اين بازديد كه با حضور مدير كل راه و شهرسازي استان همراه بود اظهار داشت : مازندران باتوجه به شرايط اقليمي و طبيعي همواره در معرض خطر حوادث غير مترقبه اي از جمله سيل ، رانش زمين  بوده و در اين راستا بايد با نگاه ويژه به اين موضوع ، آمادگي كامل براي مقابله با بحران را داشته باشيم.

مهندس كشاورزيان اظهار داشت: تجربه ثابت كرده است علاوه بر بكارگيري تمامي امكانات از قبيل  ماشين آلات راهداري و تجهيزات لازم جهت مقابله با حوادث ، مهم ترين عامل مديريت صحيح ، منطقي و به موقع است.

وي ضن تقدير از مجموعه راه و شهرسازي مازندران عنوان كرد: راهداري عشق خدمت به همنوع بوده و بايد از همه عزيزاني كه با اين تفكر و ديدگاه خدمت مي كنند تقدير شايسته و شاياني به عمل آيد.

گفتني است معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سفر به مازندران علاوه بر بازديد از محورهاي مذكور از عمليات تعريض و چهار خطه نمودن محور آمل _ بابل قديم  نيز بازديد نمود.

نظر شما